الأربعاء، 5 مارس 2014

الحلقة 46 - الأخيرة من الموسم الأول - مسلسل هبة رجل الغراب - مشاهدة مباشرة

الحلقة 46 - الأخيرة من الموسم الأول - مسلسل هبة رجل الغراب - مشاهدة مباشرة





هناك 16 تعليقًا:

  1. انا بحب ايمى سمير غانم اوى وهى حلوة فى الحقيقة لكن فى المسلسل وحشة اوى اوى اوى وبيرى احلى منها كتير بس عايزة اعرف نهاية المسلسل هتكون ازاى

    ردحذف
  2. انا بحب ايمى سمير غانم اوى وهى حلوة فى الحقيقة لكن فى المسلسل وحشة اوى اوى اوى وبيرى احلى منها كتير بس عايزة اعرف نهاية المسلسل هتكون ازاى

    ردحذف
  3. انا بحب ايمى سمير غانم اوى وشكلها حلو فى الحقيقة لكن فى المسلسل وحش اوى اوى اوى

    ردحذف
  4. انا عايزة اعرف هو شكلها هيتغير ولا لا هو في جزء تاني للمسلسل وانا بحب امي سمير غانم اوووووووي بس ممكن حد يرود عليا

    ردحذف
    الردود
    1. شكلها هيتغير بس في نهاية المسلسل خالص

      حذف
  5. ما شاء الله يا ايمي مسلسل جميل جدا

    ردحذف
  6. انا عايز الحلقه الاخيرا وياريت حد يرض عليه

    ردحذف
  7. والله جامد

    ردحذف
  8. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  9. المسلسل جميل اوى بس عايزة اعرف الجزء الثانى امتى

    ردحذف
  10. مسلسل تحفةةةةةةةةةة وايمى ماشاء الله زى العسل كمان ادهم رائع

    ردحذف
  11. جميييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييل

    ردحذف
  12. انا حاسه ان نهايتها زواج هبه وادهم صح ولالا

    ردحذف
  13. حلو جداااااااا المسلسل انا حسة انى عايشة معاهم فى المسلسل

    ردحذف
  14. المسلسل حلو جدا وكل الكاست بس عايزة اعرف هيعرضو المسلسل تاني امتي لانهم جابو برنامج ستار اكاديمي بدل منه من غير اي تنويه ارجوكم الرد

    ردحذف